BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 9 March 2011

Aku seorang supir "Pak Supir"


Ohaiyo~Selamat Pagi...

Semalam..masa aku keluar dinner dgn bro aku,aku dapat satu panggilan masuk dari Tun 'M'..dia tanya itu dan ini..Dan sebelum talian diputuskan aku nak kasi ckit sesi dialog kami :-

Tun 'M'-Esok turun kerja,aku tumpang kau ok??mcm biasa jam 7
aku-Oh ok,tapi aku mok jumpa Mr.'S' esok.xpakan
Tun'M'-Oh..xpa2..jumpa jak
aku-ok jumpa esok..

Masa aku kat gerai makan..tgh borak2 sambil tunggu makanan sampai..tiba2,ada sms plak masuk dlm inbox aku..tut..tutt...bunyi sms..hehehee....Bila aku bukak inbox,aku tgk..dari Puan 'M' ,aku punya bos.Sms dia bunyi camnie"Esok jgn lupa singgah rumah aku..ambik aku.."
Aku reply.."ok bos,tapi sblm pegi keja aku nak jumpa Mr.'S'.Ada barang nak kasi.
Bos aku reply plak,"Jam brapa??Kat mana?"
aku reply lagi."Jam 7 mcm biasa kat kedai Sifulan2"
bos aku plak yg reply."oklah"

Hah..tgk..2 dah org mintak ambik....tak lama lepas aku balik dinner..aku dah nak zzzzzz dah masa tu..tiba2 sms masuk lagi da~kacau btui laa~org nak tido dah nie..
Aku bukak inbox..tgk kawan aku..Mrs."N" pulak yg sms..
Dia sms mcm nie..Esok sudi tak Hambik aku???
Tapi aku tak reply..aku tertido..ZzZzZz...meleleh ayek lior~~hahahah..dah masuk mimpi manala aku rajin nak  reply lagi sms tue....Esok pagi aku bangun baru aku reply.Aku cakap,aku dah hambik 2 org..Tun "M" ngn Puan "M' ko nak ekot jugak ek??kereta aku viva..bkn Toyota Rush..haha

Dia reply,aku takda kereta,masuk bengkel...yg sorg camna??bleh tolong jemput aku tak??
Aku reply lagik..Bah..Nanti aku jemput ko kat rumah..ready je :D
Last2 kta org bertolak ke office jam 8.15 pagi lepas breakfast..sampai office jam 9.10 pagi...So kesimpulannya..aku nie mmg supir kesayangan semua org kat office aku nih..hahahah..sekian terima kasih :P

0 comments: