BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 8 March 2011

waktu yg belum ada kerja

hellow peeps..im back..
err..apa aku nak cakap kat entry kali ni ek..hah..aku baru lepas breakfast..lapar la siot..Tadi aku belasah nasi lemak my kampung..satu2 kedai yg ada serv nasi lemak di area tempat aku kerja nih...Aku makan dgn kwn aku..dia lapar..aku pun lapar jugak sebab aku pantang dengar org cakap dia lapar depan aku..Mmg aku akan lapar jugak..hahah..hah..tgk gambar kat atas..Gambar nie aku snap kat kampung bapak aku kat Senau hilir oya..masa ni aku jalan2 je..tgk jeti tgk sungai dan yg sewaktu dengannya..Masa aku jalan2 kat kampung nie kan..dia org tgk aku mcm nak makan org..siap follow lagi..haiyaa...mcmla tak pernah tgk org bandar datang kampung..kesian mereka dan keluarga mereka..ahahaha..aku mcm biasa,buat bodo je..lantak la dia org nak tgk ke nak follow ke..maybe aku artis kot..hahaha(perasan giler)...aku cuma dapat assume die org punya dialog mcm nie :-
remaja kampung:-eh?!(dgn muka hairan shin chan)budak mana ni??tak pernah tgk pun???baek aku follow..dia bawa awek tu..(start motosikal preng preng dan preng)
aku-ah..pasal plak budak hingusan ni follow aku???tak pernah tgk aku ke??(sambil bersiul lalalalalal~)
remaja kampung-awek tue adik dia ka awek dia??bleh ngorat ek??(preng preng preng~-bunyi moto yg tak berhenti)
aku-mai kta stop sini dulu aku nak snap gambar kat jeti..
adik aku-orait bos..menurut perintah
remaja kampung-ah..adik dia..bleh la aku ngorat pas ni..(muka perasan bak david berkam)hahahah
aku-wei dek..pasal budak tu follow??
adik aku-ntah la bang..mungkin dia tak pernah tgk kta kot..lantakla..adik abgkan cantik(edit dialog je nie)
aku-bah.mari balik..aku tak selesa(tgk muka mamat tu mcm papan..mata mamat tue tgk kta org mcm nak makan kta org..ah..gila..tak nak aku datang cni lgi..
    Bleh plak masa tue cousin aku datang dgn moto dia..tak lama lepas tue moto tu padam..dahla padam..hampir2 cousin aku tu jatuh dari motor sebab badan dia kecik..lemak tak cukup lagi kat badan.ehehe..

babai ^^

0 comments: