BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 8 March 2011

nak tau tak??

korang nak tau tak??aku create blog aku ni,aku ddk dlm kereta sorg???dok kat parking tepi pantai...dengan hingus yang meleleh-leleh...kepala pening dan mata aku ngantok..hahahha..aku keluar nie sebab aku tak tahan dok rumah..asyik2 dengar budak kecik nangis..tiap hari mesti je nangis..mcm takde keja lain..hah..aku pon mcm tue jugak masa kecik dulu kan.. :D nah..Nih aku nak kenalkan kat korang...satu2nya benda yg aku ada skarang nih..kereta perodua viva...ahaa..kawan aku panggil dia Mona..tak tau apesal..maybe kereta aku nie pandai flirt awek kot..hahahah.. :D nie la yg slalu bawak aku ke hulu hilir..pergi kerja..jalan2 beli barang ke ape ke..nie la satu2nya transportation aku.. ^^ :hehehehe...sayang btui aku kat ko mona :D hahahah
Cukupla buat sekarang entry terbaru aku nie..sekian terimas..adios amigos reader..kalo cair tgk kereta aku yg ntah papa ntah..korang cakap..nanti aku bawak jalan2 :D nak??nak????heheh..babai all!!

1 comments:

Vell Rieyna said...

pheewwiiitt..krm salam ngan mona :P